filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I got this 10×30 pool for my granddaughter. Not even a month later pump died. Took forever to get a new part. Got that part and it lasted a couple days. They then send thw whole electrical part which i had to wait forever to get. Pump is junk. I put chemicals in like...
Read more
1.3
#1331292
Reply to reviews
I purchased a pool game which was defective and they would not do anything for me. They said there is no warranty on the item. However I should not have needed a warranty it was defective when they packaged it. They didn't offer a replacement, money back, nothing at...
Read more
Anonymous
Polygroup Support Team

Dear Valued Consumer, We apologize for the disappointment with your purchased pool game, and for your dissatisfying telephone call to Polygroup. If you are seeking an exchange...

1.1
I didn't like
  • Defective product and poor customer service
#1323474
Reply to reviews
I purchased this exact same pool last year and suffered the same issue. As it was late in the season and I figured a defect I disposed of the pool and bought a new this year. Much to my disbelief AND disgust, the same problem has happened a month after purchase...... 1...
Read more
Anonymous
Polygroup Support Team

Dear Valued Consumer, We apologize for the defective part. If you have placed a warranty order with Polygroup please contact us so we can investigate why you have not received...

2.6
#1319201
Reply to reviews
Polygroup - Sand filter warranty
Polygroup - Sand filter warranty
I purchased a pool. The ladder is flimsy. The sand filter pump stopped working, i contacted customer service went through all the steps for the warranty. I was told the pump would be back in stock in 2 days later. I had to cut the cord to the filter and send a picture...
Read more
Anonymous
Anonymous

Magically poly group found a pump and sent it out to me

Anonymous
Support Team

Dear Valued Consumer, Thank you for sharing your experience. We apologize for any inconvenience and empathize with your frustration. Nonetheless, we would like to advise that ...

1.3
#1317437
Reply to reviews
Ordered a pump and paid for it. Never received pump. I called and she said they should have never let me order it cause it's out of style and won't be getting More in and she will refund my money! I'm still waiting for my money. I'm going to do a dispute through my...
Read more
Anonymous
PG Support Team

Dear Valued Consumer, We apologize for the inconvenience and empathize with your frustration. We encourage you to check back with us to be updated with your refund. Best Regar...

1.0
#1314717
Reply to reviews
Employee rude and entitled, was completely unprofessional the whole time and the manager is even worse
Read more
Anonymous
Polygroup Support Team

Dear Valued Consumer, Thank you for telling us about your experience. We are disappointed the experience was not satisfying and we want help. Please contact Polygroup again so...

1.0
#1314051
Reply to reviews
We have a defective pump that leaks water when the pump is full. We contacted the company for a replacement and their policy is a cut the electrical cord prior to sending the a replacement. I spoke with Ken the supervisor and he too couldn’t have enough common sense to...
Read more
Anonymous
PG Support Team

Dear Valued Consumer, We apologize for the defective pump. For safety and warranty integrity reasons, we ask for a picture of the disabled pump when we replace a pump. In your...

2.2
#1313628
Reply to reviews
So sad to say your pump quit just in time for the warrantee to expire. How convenient! $200 to replace. Nice way to make an extra buck fellas. You should be ashamed!
Read more
Anonymous
Polygroup Support Team

Dear Valued Consumer, We understand and acknowledge the frustration and disappointment failed pool components can cause. The limited warranty on Polygroup pumps has a specific...

1.0
#1313554
Reply to reviews
I ordered a pump over a week ago. Finally I called and she said that there is none in stock and the order should have not been placed and my money will be refunded. So I guess we will have to take the pool down. I don't want Algae. It's ashame because a lot of us...
Read more
Anonymous
Polygroup Support Team

Dear Valued Consumer, Thank you for sharing your experience. From time to time we may experience temporary stock outages but we did not alert you before placing the order. We ...

Anonymous
Anonymous

Former employee here; sometimes the parts are indeed not in stock, although even if they are, whoever you spoke too is too lazy to look for it or even bother to tell her boss ...

#1311067
Reply to reviews
We bought a pool in the summer of 2016 from Big Lots. Took it home, filled it up, it leaked all over the ground. Called polygroup, had to cut out the side of the pool and take a photo. Waste of time, and water. Received a replacement liner, two weeks later, the pump...
Read more
1.0
I didn't like
  • I will not give even one star
#1311057
Reply to reviews