Product: Polygroup Pool Clear all filters (0 of 55 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Junk had pool 2 months and the cover ripped i called and was told i can get a new cover then they said they cant help as i am 4 days out of my 30 day warranty what a joke never buy there crap again falls apart fast then they say they will replace it and then they dont...
Read more
Anonymous
Polygroup Support Team

Dear Valued Consumer, thank you for telling us about your situation. We apologize for the disappointment with the pool cover. Warranty coverage on pool covers is 30 days from ...

1.0
Product
Polygroup Pool
#1359450
Reply to reviews
I purchased a pool game which was defective and they would not do anything for me. They said there is no warranty on the item. However I should not have needed a warranty it was defective when they packaged it. They didn't offer a replacement, money back, nothing at...
Read more
Anonymous
Polygroup Support Team

Dear Valued Consumer, We apologize for the disappointment with your purchased pool game, and for your dissatisfying telephone call to Polygroup. If you are seeking an exchange...

1.1
Product
Polygroup Pool
I didn't like
  • Defective product and poor customer service
#1323474
Reply to reviews
I purchased this exact same pool last year and suffered the same issue. As it was late in the season and I figured a defect I disposed of the pool and bought a new this year. Much to my disbelief AND disgust, the same problem has happened a month after purchase...... 1...
Read more
Anonymous
Polygroup Support Team

Dear Valued Consumer, We apologize for the defective part. If you have placed a warranty order with Polygroup please contact us so we can investigate why you have not received...

2.6
Product
Polygroup Pool
#1319201
Reply to reviews
We have a defective pump that leaks water when the pump is full. We contacted the company for a replacement and their policy is a cut the electrical cord prior to sending the a replacement. I spoke with Ken the supervisor and he too couldn’t have enough common sense to...
Read more
Anonymous
PG Support Team

Dear Valued Consumer, We apologize for the defective pump. For safety and warranty integrity reasons, we ask for a picture of the disabled pump when we replace a pump. In your...

2.2
Product
Polygroup Pool
#1313628
Reply to reviews
Polygroup - It sucked from the beginning and just keeps on getting worse
Bought 16' metal frame pool. First,pump design n location is terrible. Pump is very noisy. I change filters constantly n empty pump when done. So water here on ground,use to it. Legs started sinking n puddles. 2 months i have had this pool. The drain plug leaks...
Read more
Anonymous
Polygroup Support Team

Dear Valued Consumer, Thank you for telling us about your experience. We apologize for the inconvenience and disappointment with your leaking liner. Liners have a 90 days from...

1.1
Product
Polygroup Pool
#1309864
Reply to reviews
Bought brand new pool first it was missing all the filter pieces now its leaking from the seal and its not even worth all the *** they want you to do to replace it smh
Read more
Anonymous
Polygroup Support Team

Dear Valued Consumer, Thank you for telling us about your experience. We apologize for the inconvenience and disappointment. If your pool kit was missing parts when you purcha...

1.0
Product
Polygroup Pool
#1307940
Reply to reviews
I called Polygroup and they said that it was obviously defective and that it would be about 10 business days before I got a new one. They said I had to first cut the cord on it and take a picture. Then dispose of it. i sent them the picture and a copy of the receipt....
Read more
Anonymous
Polygroup Support Team

Dear Valued Consumer, Thank you for sharing your experience. We want to help with your pool pump. Please contact us directly so we can clarify your situation. If we were to sh...

1.0
Product
Polygroup Pool
#1303031
Reply to reviews
purchased this 20' pool from sam's the middle of may. first who in the world builds a swimming pool with no skimmer. i have spent more time cleaning this stupid pool than swimming. today is june 22 and the pump has burned out. you should be ashamed of yourself for...
Read more
Anonymous
Jzbelle

We bought our 16' pool June 8th and the pump burned out yesterday. Today I try calling about the warranty and have been on hold for over 33 min. Clearly I now know this was no...

Product
Polygroup Pool
#1287253
Reply to reviews
purchased pool on May 22. By the first of June pump had completely stopped working. Called for warrenty replacement but the pump is out of stock. No date given for replacement. Pool is unusable at this time.
Read more
1.5
Product
Polygroup Pool
I didn't like
  • No customer service
  • No solution
  • Low customer support
#1286402
Reply to reviews
Show

Polygroup - Pool defective

Polygroup - Pool defective
Polygroup - Pool defective
The lining is busting and starting to leak...i just put it up yesterday
1.0
Details
Product or Service Quality
Value for money
Product
Polygroup Pool
#1270556
Reply to reviews